Dwie rozwojowe książki, które musisz przeczytać

Kurs pisania, kurs efektywnego marketingu w Internecie, kurs ze sprzedaży, kurs social media – jest ich cała masa, a za każdy z nich każą nam płacić po 500 zł lub więcej. Po co przepłacać? Ja zapłaciłam (uwaga!) 26 zł. Tak mało, a dostałam tak wiele. Dostałam tak duży zastrzyk nowych informacji, że pewnie będę je jeszcze analizować przez najbliższe pół roku. I super, bo to przecież inwestycja w mój rozwój. Te dwie książki, które miałam okazję przeczytać w sierpniu, zmieniły moje życie. Dosłownie i w przenośni. To są dwie rozwojowe książki, które koniecznie musisz przeczytać. Chodź, opowiem Ci o nich po krotce. 

Darek Puzyrkiweicz Biblia Copywritingu

Nie wiedzieć o tak oczywistej rzeczy! To było pierwsze zdanie, które wymknęło się z moich ust. Klient. Tak, po prostu klient. Zamiast klienta jest czytelnik, czy Twój wierny słuchacz. Osoba, która czyta twoje treści. Ta książka uświadomiła mi, że w swojej twórczości popełniałam jeden, kardynalny błąd.

Jaki błąd pozwoliła mi wyeliminować ta książka?

Skupiałam się na rzeczach, które opisywałam. Może brzmi to banalnie, ale tak przecież jest. Skupiamy się na produkcie, który chcemy zaprezentować czytelnikowi, ale czy my w ogóle o nim myślimy? Czy staramy się wejść w skórę czytelnika? To kolejna lektura, która poczyniła milowy krok w moim rozwoju. Nie produkty, nie opakowania, nie rzeczy materialne – osoba po drugiej stronie jest najważniejsza. To właśnie Wy musicie się dobrze czuć z tym, co chcę Wam przekazać.

Wartość słowa na papierze ma ogromne znaczenie. Po tej lekturze już nigdy nie zwątpię w to, ze słowo pisane traci na wartości. Nikt już o nim nie pamięta, nikt już nie czyta blogów. Bzdura. Totalna bzdura, którą ktoś rozpuścił jak soczystą plotkę. Słowo pisane zawsze będzie niosło ze sobą najważniejszy przekaz.

Dlaczego ta książka jest dla mnie tak bardzo ważna?

Bo otworzyła mi oczy na wiele spraw. Pisanie od zawsze było moją pasją. Pamiętniki schowane w szafie na strychu mogą to potwierdzić. Pisałam i piszę, bo sprawia mi to ogromną radość. Ale nikt mnie nie nauczył, jak robić to tak, by było dobrze. Moja polonistka dawała mi tróję za wypracowanie, co tym bardziej sprawiało, że w siebie nie wierzyłam. Co tam błędy! Dopóki nie robię „byków”, jest dobrze. Najważniejsze, by to Wam czytało się dobrze. Bez spiny i nadąsanego „ą” i „ę”.

Biblia Copywritingu nie bez powodu ma taki tytuł.

Ona rzeczywiście jest zbiorem wszystkich najważniejszych informacji na temat pisania. Jest idealną książką dla osób, które piszą/chcą pisać i nie wiedzą, od czego zacząć swój warsztat. Nie wiesz, czy copywriting to Twoja dziedzina? Chcesz spróbować, ale nie wiesz jak? Potraktuj tę książkę jako Twój pierwszy sprawdzian z cypywritingu. Pisanie musi wypływać z pasji. Copywriting to dziedzina, w której nie przekłamiesz rzeczywistości i nie zrobisz czegoś na siłę. Czytelnik wyłapie to od razu. Tutaj wymagane jest poświęcenie i podejście do sprawy z sercem.

Książkę kupisz m.in w ksiegarni czytam.pl za 26zł tutaj 

Anna Piwowarska – Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie?

Ta książka to idealne lekarstwo na “nasze czasy”, dlaczego? Bo pewnie już zauważyłaś, że właśnie teraz, w całej blogo i insta sferze, rozpoczął się wielki wyścig. Wyścig za obserwatorami, serduszkami, kciukami i sztucznym nabijaniem followersów.

A ja, dzięki tej lekturze mam to dosłownie w nosie,

bo wiem, na czym powinnam się skupić. Aniu, autorko tej cudnej lektury, dziękuje za tak cudowną książkę dla nas! Skradła moje serce i polecam tym, który wątpią w ten dzisiejszy internetowy świat.

Dwa magiczne słowa, które przyświecają mi każdego dnia dzięki tej lekturze: bądź sobą. Nie udawaj, nie rób na przymus, nie rób tak jak inni. Po prostu, bądź sobą i rób to, co czujesz głęboko w sercu.

Ania stworzyła książkę encyklopedię, przepełnioną wskazówkami i informacjami, które pomogą Ci zbudować Twój autentyczny przekaz w sieci. Tutaj nie ma miejsca na bylejakość i półśrodki. Ta lektura Cię odmieni. Twoje myślenie zmieni się o 180 stopni. Uświadomisz sobie, jak wiele błędów popełniałaś, ale to będzie radosna nowina, bo przyjdzie nowe, lepsze i prawdziwie Twoje. Do Autentyczności będę wracać. Nie raz i nie dwa. Ta książka to prawdziwa skarbnica wiedzy i lekarstwo na dzisiejszy fałsz w Internecie.

Wiecie, co zrobiłam po przeczytaniu tej książki?

Poczułam błogi spokój. Ciszę, mój wewnętrzny głos i opanowanie. Zero gonitwy, zero zmartwień. W następnej kolejności była fala ciekawych pomysłów i idei, które warto zrealizować. Ta książka dodała mi skrzydeł.

Jeśli i Ty wciąż się gubisz, błądzisz w Internecie i nie wiesz, co jest dobre, a co złe – po prostu chwyć do ręki Autentyczność, Twoje wątpliwości znikną.

Książkę zakupisz m.in w księgarni empik za 37 zł tutaj 

Jeśli macie ochotę na więcej książkowych wpisów, zapraszam na ostatni wpis z bestellerami 

 

Lubicie czytać rozwojowe książki czy wolicie te tradycyjne? Dajcie koniecznie znać, co teraz czytacie 

 

 

 

Prev post: Czy istnieją hybrydy, które nie uczulają?Next post: Naturalny podkład PuroBio sublime foundation – hit czy kit?

Leave a Reply

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Autorka bloga

Cześć! Super, że jesteś! AdaBloguje to miejsce stworzone z myślą o Tobie. Znajdziesz tutaj mnóstwo ciekawostek oraz nowości z kosmetycznego świata. Wszystko to opisane w lekkiej i przyjemnej formie, zapraszam.Więcej o mnie

Darmowy Ebook do pobrania
Ostatnio na blogu